Nyt on menossa jo Ismaki Challenges # 7. Pitänee vissiin hiukan skarpata, koska tästäkään kortista ei tullut semmoinen kuin meinasin, vaan tuli ihan jotain muuta (mm. yksivärinen). Kortti on kokoa ATC.

1306001.jpg

Kortin kaava:

imk-7-s.jpg

This ATC card wanted to become like this; I was making - again - something completely different.


Lisäys 19.2.: oli pakottava tarve tehdä muutama kortti lisää kun jäi taas vähän kaivelemaan tuo eka.
Sinänsä erikoista, koska mun mielestä tämä on vaikein haaste tähän mennessä (tehdä ATC-kokoon), mutta silti juuri tästä oli tarve tehdä useampi kortti.

Added 19.2.: I really wanted/needed to make some more cards 'cause that first didn't turn out to be quite as I wanted it to be.
It's kinda funny, 'cause I think this is the hardest challenge so far (for ATC size), but yet I made more cards from this scetch than the others.

1307104.jpg

1307117.jpg

1307121.jpg

1307123.jpg

1307127.jpg