Halvalla ne hullun huvit tulee... Kävin eilen labrassa ja tänään kuulin, että olen aneeminen  Mua kävi naurattamaan ihan hurjasti.
No joo, ei asia oikeasti niin hauska ole, mutta jos näkisitte mut, se ehkä hiukan saattaisi hymyilyttää. Mulla ainakin on mielikuva aneemisesta ihmisestä: hyvin hoikka, kalpea ja väsynyt. No mä olen kyllä aika väsynyt  (ja ehkä hiukan kalpeahko - kesät talvet), mutten missään tapauksessa hoikka
Siskoni on aika lähellä sitä kuvaa, mikä mulla on. Niin vaalea, kapea ja kalpea, että lumihangesta sitä ei hetiäkkiä löydä. Varsinkaan, jos on lyhtypylvään taakse piiloutunut
Pari viikkoa sitten hemoglobiini oli 107, nyt se oli 102. Ihan kiva. Kun se nyt ei enää laskis, muuten en pysy jouluna enää hereillä. Sen verran se on verottanut, että kun on ollut ohjelmaa päivällä, ei illalla enää jaksa suuremmin askartaa. Tai muutakaan. Ei kiva